Wednesday, November 25, 2015

Pekan Station Western Food , Kuala Lumpur


                  

25Nov2015 6:30pm


Best Western Food in Kuala Lumpur , Kali ne aku ajak korang pekena western food kat kl .
area : Kampung Baru 
alamat : Jalan Raja Uda,Kampung Baru 50300 Kuala Lumpur 


Plan asal aku n geng nak p cari tikar getah area Chow Kit,Abam 
Hang Dhamin ne nk upgrate bilik , so layan kan je cari tikar getah blakang Hotel Brisdale.Lepas je sambar tikar getah aku n geng pun decide nk dinner kat area terdekat ajo.. cari punya cari.. kedai ne yg aku berkenan ... so apa lagi try la .. mana tau sedap boleh repeat lagi..miahahaha... jom try .. 










Harga????
Bab harga .. bagi aku berpatutan ..cer tgk kat menu bawah ne =)












bersungguh si Hang Dhamin ne nk try.. Mix Grill hahaha...Bismillah .. 



Black paper die terbaik wehh.. pekatttt... 





Alhamdulilah masing2 puas hati smpi lincin pinggan.. but tengs to Hang Dhamin
 yg open table tadi..apa???dh gaji???opsss..miahahhaa...alhamdulilah..murah rezeki amin....
Dah kenyang apa lagi..vroommm...vrommm la before hujan..sempat la aku cuci mata tgk view...fav aku la ..hehehe...
naH aku capture khas tuk korang... =)


kesudahan cite.. makanan kat sini sedap. aku berani suggest kat korang. so sila la datang ke Pekan Station Western Food, Kg Baru ne.



                    

Thanks korang coz sudi luangkan masa lapang korang layan Blog Traveling Orang Melayu Jakun. Insyallah jumpa korang di next Traveling Orang Melayu Jakun untuk keriangan berganda..hahahaha..

No comments: