Thursday, November 26, 2015

Orang Melayu Jakun Ke KUTA Beach, Bali



                    


Haii korang kali ne nk share la dengan korang hari ke-3 aku with geng move to  daerah Kuta,Bali .. Org cakap tempat ne paling havoc + heaven untuk kaki jalan n kaki santai tempat ne molek der..

Check in : Home@36
Adress : Discovery Shopping Mall JI , Kartika Plaza,80361 Kuta,Indonesia,
Phone no : +62361769689
GPS coordinates: S 008' 43.679,E 115' 10.045
Vanue : Kuta, Bali

Tempat aku stay ne memang betul2 kat dalam mall beb, 






Ha!!tu la bililk aku beb' nice kan..hehe
harga?? tu ada kat atas tu dalam gambar yg aku kasi =)



Comei tak bilik abam.. yg penting bole tido dan mandi ' hahaha..
Lepas je check in aku dan geng nk g Hard Rock Shop, dari Hotel aku ke Hard Rock Shop ambil masa lebih kurang 15 - 30minit jalan kaki.. tak jauh beb.. best jalan sebab banyak kedai- kedai kat sini , baik restaurant mahupun untuk shopping.memang best beb ..
                          
                   
                                 
                     







Lepak jap Coffee Bean hilangkan dahaga ..hehehe


ha" ne aku kenalkan gadis2 yg manis2 dlm pic aku ne ..atas yg red tu Shera Nur Shahira Hashim
 kali makeup'yg blue bawah ne Lynda  Suhaslinda Salehuddin kaki selfie.. layan kan ajo 


Kalau korang x bawak banyak sen, bole je shopping bajet sebab ada jugak kedai2 yg jual barang murah kat sini.. baik pagi petang n malam ramai je pengunjung kat kawasan ne.



Jalan punya jalan sampai la aku n geng di Hard Rock Shop , kalau korang nak tahu ada 2 Hard Rock kat sini, satu Hard Rock Shop dan satu lagi Hard Rock Cafe tak jauh pun jarak antara Hard Rock Shop n Cafe Hard Rock Cafe berhampiran dengan pintu gerbang Kuta Beach.










sempat gak la shopping souvenir sket =)
dah settle shopping aku n geng nk pergi layan sunset di Kuta Beach wohooo....jom =)






Discovery Shopping Mall ne dekat sangat dengan Hotel aku. meriah wei malam2 kat sini





inilah kisah utk hari ke 3 aku kat sini..jumpa sok..hehe =)

                                     Next .ke Waterfall di daerah Ubud,


Orang Melayu Jakun ke Tegenungan Waterfall Bali


No comments: