Sunday, December 6, 2015

Best Thai Food in KL,Wanissa Thai Food

                                                                   Wanissa Thai Food


                   


Bercerita pasal makan hari ne, 06122015 aku plan untuk dinner kat luar with member, minggu ne jadual job tersangat lah pack, so separuh hari masa aku setelkan kje yg patut, ok abaikan perihal kerja aku td tu, kita masuk bab jalan-jalan cari makan #gengkakimakan , hahahaha.... ini yg best nk kongsi dengan korang . 

 ok aku berani suggest kat korang tempat ne, serius sedap beb.. hot n spicy gitew...hehee.

Nama Gerai : WANISSA 
Area : Belakang Jusco Maluri 

kat mana terletaknya gerai ne???
ok , kalau spe2 yg stay area cheras dan kan sure korang familiar dengan JJ MALURI , JUSCO.
tersangat lah berjiran dengan JJ ne. berhampiran AMBANK maluri / Pizza Hut maluri. kalu tak tahu jugak ??? p la tanya orang kat area tu,Gerai WANISSA ne terlindung sket dek bangunan2 kedai pejabat, tapi kalau korang cari kawasan tapak penjaja kat area JJ ne ,mesti dapat jumpa kedai ne.



  pic 2 atas  ne la lorong aku park moto aku, so korang akan nampak pintu gerbang Gerai WANISSA ne, beginilah rupa gerai Wanissa , simple nice =)



kat kedai ne, kalau korang makan nasi putih die, memang d kukus dalam ne sebelum di hidangkan.yg specialnya nasi ne berbentuk LOVE , sweet dow..jap g korang tgk lauk pauk yg kami oder na..miahahaha





  Harga Mahal??? no no no...berpatutan...






.

hAAAHaaa.... jangan tak tahu kat Gerai WANISSA ne ada jual Air Teh Hijau bukan sebarang Teh Hijau wei.. ne Teh Hijau yg bole di dapati di negara jiran (thailand), skun tengah IN, Fizzo Omar pun ada komersial kan teh hijau ne kat area Bangi.

1st time aku layan Teh Mak kau Hijau ne, rasa sedap oiii... mesti layan , kalau next time datang lagi mesti Teh Mak kau Hijau ne yg aku order dlu..hehe





 ne lah owner Gerai Wanissa ne.Kak Liza





Itu lah alkisah tentang Gerai Wanissa yg boleh aku kongsi pada korang.

 Silalah hashtag #wanissa #gengkakimakan
  tengs for ur support =)

No comments: